.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اقدامي جالب اما دير هنگام ؛
اختصاص 3 روز پایانی هفته براي کمک به سیل زدگان بهشهر
شمال نيوز: معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: سه روز پایانی هفته جاری روز کمک به سیل زدگان بهشهری نامگذاری شده است.

شمال نيوز: معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: سه روز پایانی هفته جاری روز کمک به سیل زدگان بهشهری نامگذاری شده است.

به گزارش شمال نيوز ، هادی ابراهیمی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران مازندران که با هدف پشتیبانی از سیل‌زدگان بهشهر در فرمانداری بهشهرتشکیل شد، افزود: عمق و وسعت حادثه سیل در بهشهر بسیار وسیع بوده و در این راستا همه باید بسیج شده و به کمک مردم بشتابند.

وی اظهار داشت: شماره حساب‌های 118 بانک صادرات و 1033 بانک ملی در سراسر استان مازندران آماده دریافت کمک‌های نقدی هم استانی‌های عزیز برای کمک به مردم آسیب‌دیده در سیل بهشهر است.

ابراهیمی افزود: روزهای چهارشنبه تا جمعه هفته جاری برای کمک به سیل زدگان چادرهای هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) آماده دریافت کمک های مردمی است.

وی گفت: مردم سعی کنند با کمک نقدی خود در جهت کمک رسانی بیشتر به آسیب دیدگان سیل بهشهر تلاش کنند.

به گفته ابراهیمی، با توجه به برگزاری جلسه ستاد بحران با حضور معاون اول رئیس جمهور مقرر شد مبلغ 10 میلیارد ریال علی‌الحساب برای انجام امور آبخیزداری منطقه سیل‌زده بهشهر در اختیار منابع طبیعی استان قرار گیرد و 5 میلیارد ریال برای ساماندهی رودخانه‌های سیل‌گیر شهرستان بهشهر در اختیار آب منطقه‌ای، گذاشته شود.

وی ادامه داد: در این رابطه پنج میلیارد ریال برای بهسازی راه‌های سیل‌زده شهرستان نکا (دهستان استخر پشت) اختصاص یافت.

وی افزود: یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای انجام موارد ضروری از جمله اجاره مسکن سیل‌ زدگان در اختیار فرمانداری بهشهر گذاشته شد  و 400 میلیون ریال هم در اختیار فرماندار ساری به منظور بازگشایی و بهسازی مناطق سیل‌زده این شهرستان قرار گرفت.

فرماندار بهشهربا قدردانی از تلاش همه جانبه مسئولان استانی در همه رده ها اظهار داشت: خوشبختانه این سیل با کمک همه جانبه مسئولان شهری و استانی و گروههای امدادی هلال احمر از سراسر کشور و نیروهای مردمی به موقع مهار شد.

محمد رضا البرزی افزود:اکنون نیاز مردم و همشهریان به لباس، پتو، یخچال، لوازم گرمایشی، فرش ، جبوبات است و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب این مایحتاج برای سیل زدگان فراهم شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.